Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Popular Computers s.r.o.

Mariánské nám. 80, 68601 Uherské Hradiště

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajském soudu v Brně. Spisová značka C 53385.

 

 

Pan / paní

………………………………………………..

adresa ………………………………………………………………………………………………….

V ……………………………………… dne …………………..

 

 

Věc:    Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

Vážený pane, vážená paní,

vzhledem k tomu, že mezi Vámi jakožto kupujícím a námi jakožto prodávajícím vznikl spor z kupní smlouvy, kterou je nutno považovat za spotřebitelskou smlouvu ve smyslu § 1810 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, tento spor se doposud nepodařilo vyřešit vzájemnou dohodou bez zásahu třetí osoby, si vás tímto ve smyslu § 14 odst. 2 zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, dovolujeme informovat o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů před Českou obchodní inspekcí.

V případě vzniku sporu z uzavřené kupní smlouvy mezi Vámi jako kupujícím, který je spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a naší společností jakožto prodávajícím, jste jako kupující oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím. Návrh můžete podat prostřednictvím formuláře dostupného na internetové adrese https://adr.coi.cz/cs. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro Vás zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Tato volba mimosoudního řešení sporu je dobrovolná. Další informace naleznete na internetových stránkách České obchodní inspekce http://www.coi.cz/. 

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy kupující poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu (např. od okamžiku první reklamace zboží nebo od okamžiku žádosti o vrácení kupní ceny po platném odstoupení od smlouvy v případě prodlení prodávajícího s jejím vrácením).

Kupující, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

S pozdravem

 

………………………………………

za Popular Computers s.r.o.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení