Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Rychlé dodání !
Doporučuji všem kupujícím.
Zboží již nebylo na skladě,
ale platba mi byla druhý den vrácena. Vše proběhlo v pořádku.
Maximální spokojenost...rychlé dodání, skvělá komunikace.
Dobre ceny,rychlé doručení
Mensi vada na povrchu v jednom miste na toastovacich destickach, ale nechali jsme si. Prvotni vypaleni provadeno celkem 3x kvuli velkemu zapachu.
Vše bez problémů, rychlé dodání. Doporučuji!
Obchod doporučuji komunikace rychlost
Objednávka , komunikace a i doručení zboží v naprostém pořádku
Vše ok
vše OK.
Rozhodně doporučuji k vyzkoušení.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení.
Bylo příjemné nakupování
Dobrý den, děkujeme za hodnocení.
Obchod nedodržel telefonicky přislíbený den odeslání a zvolený partner pro přepravu (Geis/DPD) k tomu dvakrát odložil dodání, takže jsem nakonec po týdnu odstoupil od smlouvy. Stejný produkt jsem si objednal u jiného dodavatele. Za prakticky stejnou cenu a dodán druhý den.
Dobrý den,
dohledal jsem si podrobné informace k Vaší objednávce a musím se Vám omluvit za vniklé potíže, které ale nejsou způsobeny naší společností, ale díky vzniklé situaci díky korona viru. Celý doručovací proces zboží k Vám má v systému přepravce 22 záznamů :-(, takže snaha o doručení byla, ale bohužel doručování trvalo opravdu dlouho.
Objednávku jste si vytvořil 28.4., 29.4. u nás byla spárována platba a zboží bylo ihned odesláno. Bohužel došlo ze strany přepravce k opožděnému doručování a to dle vyjádření reklamačního oddělení přepravce DPD "zásah vyšší moci". Od 12.3. má DPD nové přepravní podmínky kvůli korona viru což bohužel neumíme ovlivnit a nemáme tedy ani jako partner DPD nárok na uplatnění reklamace a případnou kompenzaci nákladů nedoručeného balíku.
Každopádně zde jste právem nespokojen s doručovacím průběhem a ještě jednou se omlouvám.
P.S. Dohledal jsem si také mailovou historii mezi Vámi a kolegou a musím poznamenat, že celá komunikace byla korektní a kolega měl velkou snahu Vám pomoci.
A.Černý
V tomto obchode som si objednala vysávač, ktorý bol na ich stránke za dobrú cenu. Prvá vec, ktorá by mohla byť lepšia/ktorá by urobila nákup jednoduchším, je, keby sa dalo zaplatiť kartou. To sa alebo bohužiaľ nedá a musíte stráviť niekoľko minút nad bankovým prevodom. Toto je rok 2020, platba kartou by mala byť samozrejmosť. Tovar som si objednala, zaplatila a čakala som naň týždeň, aby mi obchod potom volal a povedal mi, že som uviedla slovenské telefónne číslo a dopravná spoločnosť nevie volať na iné čísla ako české. České číslo som nemala a nepoznala som nikoho s českým číslom koho by som chcela obťažovať kvôli mojej zásielke. Od tohto bodu pán nehľadal žiadny kompromis, žiadnu cestu ako by to išlo zariadiť, povedal, že tým pádom musí zrušiť moju objednávku. Spýtala som sa ho či dopravná spoločnosť nemôže zavolať jemu a on by mi potom zavolal a dal mi vedieť keďže on sa mi očividne na slovenské číslo dovolať vedel. Ale pán povedal, že to NEJDE. Moja skúsenosť s týmto obchodom bola akurát tak OBROVSKÁ STRATA ČASU a nervov. Pokiaľ viem, tak filozofia každej firmy by mala byť, že sa snaží zákazníkovi vyhovieť ako sa len dá a hľadá spôsoby ako mu sprostredkovať čo najkvalitnejšiu skúsenosť aká v jej silách je. Toto mi príde, že je obchod lenivý a neochotný minúť viac peňazí alebo času na ponúknutie dobrého servisu. Ale míňanie času a nervov zákazníkov je asi podľa nich v poriadku. Ja si radšej priplatím za dobrú a kvalitnú skúsenosť a takýto obchod už nenavštívim.
Dobrý den, tato recenze je zavádějící a nezakládá se a není založena na skutečném průběhu.
rekapitulace objednávky:
objednáno: neděle 12.04.2020 15:32
přijata platba na náš účet: odpoledne 15.4.2020
zboží odesláno: 16.4.2020
doručováno: 17.4.2020 9:30 – příjemce nezastižen - řidiči se nepodařilo kontaktovat adresáta (jméno nebylo na zvonku, na mezinárodní číslo řidič nemůže telefonovat - nařízení vedení DPD všem řidičům).
Zákaznici telefonicky kontaktoval náš kolega a snažil se najít řešení – např. dohoda se sousedem, nebo známým s českým telefonním číslem, pro možnost kontaktu s řidičem. Bohužel zákaznice nikoho v místě bydliště neznala a neznala ani nikoho s českým telefonním číslem, kde by mohl řidič zavolat a čas předání balíčku dohodnout. Také bylo zákaznicí potvrzeno, že zvonek na domě nefunguje a není označen. Na všechny navrhované řešení zákaznice tvrdila, že "to nejde". Snaha naše a řidiče zákaznici vyhovět byla opravdu velká, ale opravdu nebylo možné více pomoci. Není možné dělat telefonního zprostředkovatele mezi řidičem dopravní služby (v Praze a vlastně kdekoliv) a zákazníkem resp. v situaci kdy je snaha jen z jedné strany.
Co se týče platby. Nabízíme platbu na dobírku a platbu předem. Obě dvě možnosti zákazníci využívají (více platby předem). Samozřejmě je pro zákazníka mnohem jednodušší zaplatit prostřednictvím platební brány, ale to zatím neumožňujeme, protože naše marže je opravdu velice malá a jen těžko je možné se o ní aktuálně dělit ještě se bankou (transakce nás stojí cca 1% z naší marže, která je jen o něco málo vyšší). V budoucnu nás samozřejmě situace donutí toto řešit a nabídnout tuto službu zákazníkovi, ale pravděpodobně to bude až v nové verzi eshopu, který připravujeme.
Této velice špatné recenze je nám líto a o to víc, že nás i řidiče stálo hodně úsilí zákaznici pomoci.
Hodně zdraví v této době
Aleš Černý
jednatel společnosti
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi :-)
