Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
BŽ
Bohumil Žitný
Příště nakoupím zase žádný problém dorazilo pořádku
LD
Ladislav Dembický
HR
Hubert Rýc
Dnes opět jako vždycky, nemožné ihned, zázraky do dvou dnů. Před dovolenou klekla baterie, druhý den je doma nová :-) :-)
V
Vladyslav
Super
JP
Jiří Pešl
super,rychlá doba dodání
PK
Pavel Krejčí
Ano
JM
Josef Mazaný
Rychlý nakup, vše OK
VS
Vasil Smetanuk
super
V
Vladimír B.
Super obchod. Rychlé dodání.
JH
Jaromír Hanuš
Rychly nakup, primerena cena
PT
Petr Třetina
Vše ok
PC
Patrik Colier
VZ
Vaclav Zizka
Výrobek přišel, bohužel nefunkční. Druhý den po obdržení zásilky jsem zboží odeslal firmě zpět. S tím že chci zboží funkční nebo vrátit peníze. Po 5 dnech jsem firmu musel opět kontaktovat abych se dozvěděl, že výrobek poslali výrobci a ať vydržím! Nechápu proč bych měl čekat na vyjádření nějakého výrobce. Zboží jsem vrátil druhý den po obdržení a jako dobrou vůli jsem nabídl, že mi mohou poslat zboží stejné, ale funkční a nebo vrátit peníze. Řešení závady s výrobcem není můj boj. Ale iPopular.cz má moje peníze i zboží, tak kam spěchat.
Pro mě naprosto nedůvěryhodná společnost!
Vážený obchodní partnere (nakupujete na firmu), zboží (router) k nám na reklamaci dorazilo ve čtvrtek 13.7. V pondělí 17.7. - druhý pracovní den po přijetí reklamace jste nám psal zprávu s tím, že pokud se do druhého dne neozveme, "píšete negativní reakci na heureka.cz.". Vaše hodnocení vzhledem k tomu jakým způsobem jste komunikoval bylo z naší strany očekávané (píšete ho třetí den po přijetí reklamace).
Každopádně platí co jsme Vám už dvakrát během dvou dnů napsali. Vyčkejte na otestování výrobku, následně Vás budeme kontaktovat s dalším postupem (většinou pro spotřebitele do týdne, maximálně však měsíc - dle charakteru závady).
Mé doporučení pro Vás: vyhrožování neoprávněnou negativní recenzí je zbytečné, rozhodně to na nás nefunguje a ve slušné společnosti se nevyhrožuje. Fungujeme dost dlouho, známe práva zákazníků a všechny naše povinnosti dodržujeme.
21.7. - reklamace byla výrobcem posouzena jako neoprávněná - produkt je v pořádku.
Aleš Černý
Nekvalitni produkt, nekontaktni prodejce
Dobrý den, Vaše hodnocení nechápeme. Napsal jste nám email, kolega Vám na něj odepsal za necelých 5 hodin pracovní doby. Reklamace (plachta na bazén) je v řešení a nemyslím si, že by měl být někde problém. Všechny pokyny pro reklamaci máte v emailu, který Vám přišel při vytvoření objednávky, máme také kompletní a jednoduchý návod na e-shopu kde můžete zadat také svoz reklamovaného zboží. Vše je jednoduché a rychlé. Přeji Vám pěkný den. A. Černý
Doporucuji
VK
Vladimíra Kohajdová
Velice spokojeni.
